ČlánkyBlogPOP

/RECENZIA/: Aký je debut najoriginálnejšej víťazky SuperStar – Barbory Piešovej?

Snippet, recenzia a súťaž v jednom? Práve to môžeš očakávať od našej (ne)pravidelnej YouTube série, kde preberáme produkty z nášho shopu.

Aj dnes sme si na paškál zobrali veľmi svieži fresh album „Som flegmatik, ale optimista“, ktorý je debutovou štúdiovkou obľúbenej speváčky Barbory Piešovej. Tak ako vždy, aj teraz ti ponúkame jednak link na samotné video, v ktorom nájdeš aj sľubovanú súťaž, aj v skratke písanú verziu obsahu, ktorý je vo videu. Nájdeš ho v textovej podobe pod linkom!

⇒ Album aj spolu s naloženým merchom KÚPIŠ TU ⇐

Snažili sa z nej urobiť niekoho, kým nie je… avšak ona si vybrala svoju vlastnú cestu, ktorá ju vyniesla ať do výšin. Reč je samozrejme o víťazke šiestej série ČeskeoSlovenskej SuperStar, Barbore Piešovej. Mladučká speváčka pochádza z rodiny štyroch sestier, pričom jej staršia sestra Lenka sa hudbe venuje už dlhšie. So svojím speváckym talentom sa predstavila v show ČSMT ešte v roku 2010 (oprava z videa).

Sestry Piešové majú na albume aj spoločný singel „Anjeli“, ktorého atmosferický snehový videoklip vyšiel von na začiatku roka 2020.

Na albume sme dohromady dostali 11 trackov, na ktorých sa okrem Lenky predstavil aj Michal Šafrata, Marián Čekovský (s ktorým si Barbora strihla cover známeho hitu slovenskej popmusic) a taktiež kapela Moja Reč.

Najstaršou skladbou z albumu je vec „Kadiaľ“, ktorá sa na Barborinom oficiálnom YouTube kanále objavil ešte v roku 2017. Celý album Som flegmatik, ale optimista je nahraný v slovenčine, avšak zaujímavou je v tomto ohľade posledná skladba „Game“, pri ktorej to neplatí. Pesnička je totiž nahraná v angličtine, čím Barbora dokazuje, že sa cíti pohodlne aj v tomto jazyku.

Ľudia zvykli Barbore hádzať na oči, že je ako taká sivá myška… Ona však odmietla stať sa niekým, než naozaj je a svoj postoj opísala v „akčnej“ skladbe Šedé myšky“.

SÚŤAŽ O ALBUM

To, na čo ste toľko čakali! Aj teraz si viete zasúťažiť o album Som flegmatik, ale optimista. Všetko čo treba urobiť, je do komentárov pod videom (Z kastingu SuperStar až do popredaj slovenskej popmusic) napísať meno pôvodného autora pesničky Milovanie v ďaždi, na ktorú má Barbora v trackliste svoj vydarený cover s hosťovačkou od Mariána Čekovského. Vyhodnotenie súťaže bude prebiehať na našom Instagrame v nedeľu 17.1.2021!

Držíme palce!